Page 1 of 1

VSC demo - am I the first?

Posted: Fri Feb 03, 2017 4:45 pm
by Robbo
Hey there :D
Just wanted to say well done and thanks for the preview demo! Been messing around with it for a few hours now, loads of fun but I want to get a modded car into the game and I'm having some trouble figuring it out. Anyways, FIRST! :lol: or am I, who knows. So yeah, still reading the demo configs, wanna get this Renault in there tonight hopefully.

Love your work! Kids love it too, go figure :roll:

Maybe a thread where we can all introduce ourselves might work.

Later,
Robbo

Re: VSC demo - am I the first?

Posted: Fri Feb 03, 2017 6:31 pm
by Robbo
So yeah!
Took me a while :shock: but I got it sorted. Here she is. Bit sad the driver is missing, maybe you guys might think about a proxy solution to allow for your Formula driver to be inserted into the custom cars. BTW, the 256Kb attachment limit is a bit harsh, maybe see about increasing that? I want to see more Formula pics :twisted:

Robbos_renault.jpg
Robbos_renault.jpg (232.87 KiB) Viewed 409 times


The poly count is a bit high, but I didn't make this one, might find some more better designed for gaming, but the game seems to run fine using it anyways.

Cheers for now,
Robbo